• hello@azencegem.hu

  • 2016-11-18

Az nem marketing, hogy hazudunk az ügyfeleknek

Az nem marketing, hogy hazudunk az ügyfeleknek

Az nem marketing, hogy hazudunk az ügyfeleknek 560 315 Az Én cégem!

Egy nagyvállalatnál focimeccset rendeznek a marketing és a karbantartó osztályok között. A meccset a karbantartók nyerik nagy fölénnyel. A vállalati hirdetőtáblán megjelenik a marketing osztály beszámolója a mérkőzésről: „Örömmel jelenthetjük, hogy a 2002-ik évi futballszezonban a marketing osztály kiélezett csatában a második helyet szerezte meg, míg a karbantartók mindössze egyetlen győzelemmel az utolsó előtti helyen végeztek.”

Nem teheted meg az ügyfeleiddel, hogy viccesen furfangos akarsz lenni! Nagyon gyakran találkozom olyan cégekkel, akik abból űznek sportot, hogy minél jobban elferdítsék a valóságot, gyakorlatilag berángatnak téged saját valóságtorzító mezejükbe! Tudod, mi ez a valóságtorzító mező? Egy alternatív valóságot képzelj el, ahol minden egy picit máshogyan működik:

  • Szarból lehet várat építeni
  • Az igénytelenség az új minőség
  • A pénz még mindig a legfontosabb fizetőeszköz

Sokan [tévesen] a marketinget a szükséges rossznak, egy áltudománynak, egyenesen manipulációnak tartják. És azt kell hogy mondjam:

Igazuk Van a Fenébe is!

Olvasok könyveket, beszélgetek emberekkel, tagja vagyok szakmai csoportoknak. Még a csapból is az folyik, hogy az ügyfél [azaz TE!!!!! Mert mindenki egyszerre ügyfél és szolgáltató az életben] egy igazán befolyásolható tárgy, amit [és NEM akit…] mindenféle színkóddal, és marketing jambo-mambo-val vásárlásra lehet kényszeríteni! Lehet, hogy így van, de mi ezzel az Én Cégem-nél nem tudunk azonosulni!

Pár hónapja vásároltam egy cipőállványt az egyik kuponos oldalon. A képen normális nyitott cipőtartónak tűnt. Az árból sem sejtettem, hogy baj lehet, hiszen az eredeti ár: 12.990 forint volt. De most én 2.990 forintért elhozhattam. Bementem a boltba, és már gyanús volt, amikor a kezembe adtak [3 soros-12 cipő] egy mini dobozt. Pár nap után már a kukában landolt. Ugyanis az igéretekkel ellentétben ez egy gagyi kínai szar volt, ami összeesett, ha a cipőmet ráhelyeztem.

Szeretném megismételni: Az nem marketing, ha mást adunk el, mint amink van! Ez netto hazugság. Hofi mondta egyszer: „Tudsz úszni? És ha megfizetem?”

Tudod, én szeretem a korrekt embereket. Szeretek A-ról és B-ről beszélni. Viszont gyűlölöm, amikor azt hiszem, hogy A-ról beszélünk, miközben a másik egy A-nak álcázott ZS-t akar nekem bemagyarázni.

Az Én cégem hisz a korrekt üzletmenetben. Mi értéket közvetítünk és sosem mutatunk magunkból többet, mint amit meg tudunk valósítani. Persze előfordul, hogy valami túlnő rajtunk, de azt azonnal jelezzük. Ugyanis az Én cégemben a Te pénzed olyan, mintha a mi pénzünk lenne! N E M játszunk vele…

Egy korrekt üzletmenet

Mi úgy képzeljük a jó marketinget, hogy a valóságot erősítjük meg benned. A valóságban pedig folyamatosan ügyféligényekről és elképzelésekről beszélünk. Nem fejőstehenet, hanem partnereket keresünk.

Megmutassam a mi marketingünket? A végén mondd meg Te, hogy mennyire korrekt…

  1. Megnézheted a reszponzív weboldalunkat. Mi ezt tudjuk.
  2. Olvasd el a profi marketing szövegeket. Mi ebben hiszünk.
  3. Keressél egy hazugságot az oldalon! Nem találsz!
  4. Olvasd a bejegyzéseinket. Igazi tudást osztunk meg!
  5. Ülj le velünk kávézni! A kávé finom lesz, a sikeres együttműködést látatlanban nem tudjuk garantálni!

Egyetlen marketing jambo-mambo-t írtunk ki! A főloldalon találhatod a „kis cetliben”- Nézd meg, és cáfold meg, hogy nem így van! Ez a valóság véleményünk szerint és abban a kellemes helyzetbe kerülünk a valóság által, hogy vásárlásra fog ösztönözni téged! Ennyi! Nincsen több mellédumálás!

    Az adatkezelési tájékoztatót megismertem és elfogadom.
    Hozzájárulok, hogy a azencegem.hu számomra e-mailt küldjön.