A repülőgép viharba kerül, ide-oda dobálják a légörvények. Az egyik női utas odafordul a szomszédjához, egy paphoz:
– Atyám! Ön mégiscsak Isten szolgája, nem tudna tenni valamit az érdekünkben?
– Lányom – mondja a pap – sajnos én a marketing osztályon dolgozom, nem a menedzsmentben.
Az ügyfeleket nagyon sok információval támadják le az utcán, a boltban, az interneten, a Facebook-on, de még hobbi közben is. Sok-sok az információ, és egyre nehezebb a Te céged számára kiemelkedik a szürke átlagosból, hétköznapiból. Feltetted magadnak a legfontosabb kérdést?
Mi a céged legfontosabb üzenete?
De valóban elég ennyi a sikerhez? A rossz hírem, hogy ezt is nagyon sok helyen olvashattad már:
Legyen a cégednek üzenete, és akkor…
És akkor mivan? Valaki vásárolt már tőled azért, mert volt egy üzeneted? Hát nem hiszem. Elkészítettünk neked a check-listát, amiken végig kell verekedned magad, ha szeretnéd, hogy az üzeneteddel sikereket érhess el!
A mai feladva! Ne kövesd el azt a hibát mint a konkurenciád, akik túlmagyarázzák a dolgokat, akik lyukat akarnak az ügyfeleik hasába beszélni, akik addig beszélnek, amíg igent nem kapnak.
Te legyél más! Emelkedj ki a tömegből!
Legyen a te céged az, amelyik nem elad, hanem megvetet. Legyetek ti azok, akiknek nem kell sokat beszélni, mert egyértelmű az üzenetük!