Nagyon sok partnerünk panaszkodik arról, hogy az ügyfeleik folyamatosan a minimumot akarják, és egyszerűen nem hajlandóak kinyitni a pénztárcájukat! Mi meg minden egyes alkalommal hozzvágjuk a felismerést a másik arcához, hogy sose a pénzt keresse, hanem a prémium hozzáállású üzleti partnereket!
Pár hete történt meg velem, hogy felkértek egy közös projektben való részvételre. Megegyeztünk a munka feltételeiben, az elvárásokban és az összegben! A munka egy hónapig tartott volna és maximum heti pár óra elfoglaltságot jelentett volna az eredeti tervek szerint. Természetesen mindenből több lett, de nem panaszkodtam, hanem tudásom legjavát nyújtottam. A legvégén sem hisztiztem a pénz miatt! Tudod mi történt? A másik cég magától jelezte, hogy szeretnének 50%-kal többet fizetni, mert értékelik a munkámat és érzik, hogy többet dolgoztam a megállapodásnál!
Hihetetlenül kevés az olyan ügyfél vagy partner, akik prémium minőséget képviselnek. És a prémium minőség alatt én nem a pénztárca méretét értem, hanem a hozzáállást és mentalitást! Mit érdekel téged, hogy 1 millió vagy 100 millió forint van a másik bankszámláján? Ha több pénze van, akkor le fogod húzni?
Én köszönöm ezt a mentalitást, mert amíg ti ilyenek vagytok, addig nekem mindig kétszer több munkám lesz. A Prémium ügyfél legfontosabb jellemzői:
- nyílt lapokkal játszik
- időben fizet
- lelkiismeretes
- korrekt
- könnyű és gördülékeny a kommunikáció
Neked hány ilyen ügyfeled van? Az érdekes ebben az, hogy még mindig nagyon kevesen keresik ezt a mentalitást. De mégis mindenki hihetetlenül hálás (jelemzően), ha rájuk talál. Ilyenkor végig azon kattog az agyad, hogy milyen módon tudnátok a munka után továbbra is együtt működni, mert az értékes embereket egyszerűen nem akarod elveszíteni. Ellenben hasznosítani szeretnéd őket, hogy Win-Win pozíciót elérve tudjatok közösen előre haladni!
A Prémium ügyfeleket nem az ajánlatod, hanem a hozzáállásod fogja hozzátok vonzani!