Előfordul, hogy a vállalkozó ügyfelünk a saját hangját akarja hallatni a honlapján. Olyan szöveget akar, ami neki tetszik, olyan kinézetet, ami neki tetszik. Minden úgy legyen, ahogyan neki tetszik. Ezzel csak az a probléma, hogy szubjektív alapokon belülről kifele haladni nem annyira hatékony, mintha a tervezés folyamatában is a célközönség ígényeit akarnánk kielégíteni!
Mindig adjunk élményt az ügyfélnek
Szeretnél több ügyfelet magadnak? Azt gondolod, hogy a honlapod felfejelsztése önmagában semmit nem érne és felesleges pénzkidobás lenne? Teljesen igazad van! Azt vettük észre, hogy azok az ügyfelek, akik felteszik a legfontosabb kérdést maguknak, átlagosan 23%-kal nagyobb növekedést tudnak azonnal realizálni, mint a többiek.
És mi lenne ez a kérdés?
Milyen élményt tudok a látogatónak adni? Mi az, ami megfogja a másikat?
A titok abban rejlik, hogy nem magunknak készítünk honlapot, hanem a célpiacunknak.
Kik az ügyfeleink?

Ha megismered őket, akkor tudni fogod mi kell nekik!
Az ügyfelekre folyamatosan különféle címkéket aggatunk abban a reményben, hogy jobban megérthetjük őket, közelebb kerülhetünk hozzájuk és megoldást kínálhatunk a problémájukra.
De mit ér az egész címkézés, ha utána nem tudod a megfelelő következtetést levonni belőle?
Hiába tudod meg a célközönségedről, hogy bizony igen magas százalékban töltenek egy honlapot fél percnél kevesebb időt, ha utána minden vágyad az oldalt telepakolni unalmasabbnál unalmasabb, hosszabbnál hosszabb szövegekkel és tartalommal.
Semmit nem ér megismerni a célközönséged összetételét életkor és nem szerint, ha utána már az oldal megszólításában és stílusában is jobban igazodik hozzád, mint a saját vásárlóidhoz.
Mit csinálnak a profik?
Azon vettük észre magunkat, hogy amit most elmondunk neked, azt mások 35 000+ ÁFA-ért oktatják le! Érdemes nagyon figyelni…
A profik minden esetben kilépnek a saját komfortzónájukból és felvállalják saját magukat!
Teljesen mindegy jelen pillanatban, hogy a növekedéseddel kapcsolatban 23 vagy 32%-ra kapsz egy ígéretet. Ez egy komoly hiba, hogy beszámozzuk saját elvárásainkat ahelyett, hogy megismernénk az ügyfeleinket.
Egyetlen elvárásként az igazán profik azt mondják, hogy nem magukra, hanem a piacukra fognak odafigyelni. Nem saját számaikat rendezgetik, hanem a lehető legjobban megismerik az ügyfeleiket, hogy aztán személyre szabott megoldásokat tudjanak számukra nyújtani.
Ebben az esetben kódolva van a kétszámjegyű növekedés minden vállalkozás esetében, amelyik megfelelő a minimálisan elvárható struktúrális, formai és minőségi elvárásoknak!
Az igazság: nincsen 23%
Azért kezdted el olvasni a cikket, mert kaptál egy ígéretet a címben.Ha hozzáírtam volna, hogy “kiskutya”, akkor még nagyobb eséllyel nyitottad volna meg a cikket. Nekünk viszont elegünk van az üres ígéretekből.
Elhiszed nekem, ha azt mondom, hogy ezek a számok hasból jönnek és mindenki bekamuzik valami nagyon fényeset? Hogy miért? Mert nem fogja látatlanba senki megmondani neked, hogyan tudsz 23%-ot növekedni idén.
Mi minden ügyfelünket arra bíztatunk, hogy folyamatokban gondolkodjon. Nézzük meg az online folyamatokat és változtassunk azokon. Építsünk fel logikusan egy komplett értékesítési és kommunikációs csatornát, ami minden elemében a vállalkozás fejlődésének érdekében működik.
Szeretnél Velünk dolgozni?
[caldera_form id=”CF590c2c0c5a587″]