Sokfajta honlapot terveztünk és építettünk már fel, de annyira minimalistán művészinek öltöztetett valamit, mint a kaszatibor.hu, még legvadabb álmainkban sem tudtunk volna összerakni. Olyan, mint a jó bor (legslábbis számomra)… Az elején ihatatlanul bűn rossz, de ahogyan egyre többet kortyolsz bele, annál jobban kezdesz el valamit érezni/bebeszélni és a végére már zseniálisra ittad magad!
Jól láthatod, hogy a teljes weboldala ennyi. Néhány pózer képből áll, hogy kellően tenyérbe mászó legyen, egy kis biography maszlagból és a közösségi médiájának az elérhetőségeiből! Nem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy arról a Kasza Tibiről beszélünk, aki fogta magát és kisajátította a Facebook popkultúrálisba öltözött online agyhalált okozó semmitmondó szegmensét! Megosztásai és FB oldalának aktivitása az eget súrolja. Arcoskodása annyira alpárian megosztásra kényszerítő. hogy a Sponzorok (igen…sponzorok:) egymásnak adják a kilincset…
Mindenki a Kasza vonatra akar felülni
Ilyen előélettel és közösségi aktivitással a háta mögött ha jobban belegondolunk, akkor nincsen szüksége valódi honlapra. Egyszerűen rátelepedett a Facebook-ra és úgy használja, mint mások az ingyenes wordpress-t… Honlap a honlapban, csak kicsit máshogy. Mert tulajdonképpen a honlap önmagában semmit nem ér, ha senki nem olvassa. Az igazi érték pedig maga az olvasó. Ha neked megvannak az olvasóid, akkor az már önmagában elég lehet a sikeredhez és semmi szükséged egy profin felépített szuper honlapra.
Ezt Kasza Tibi FB oldaláról vettük le, ahol ő maga (és lelkes mókuskái) posztolgatta ki amúgy valóban fantasztikus eredményét!
Itt pedig egy becsült forgalmat láthatsz a www.kaszatibor.hu-ra… Ebből kiderül, hogy havonta 2-3 ezer ember (szerinted menyi az átfedés?) kattint az oldalra és átlagosan 15 másodpercet töltenek el. Ez mit jelent? Rámegy a honlapra, 15 másodperc alatt mindenki megállapítja, hogy mennyire fain gyerek ez a Kasza Tibi és húz vissza Facebookra jókat röhögni és táplálni a Sponzorokat!
Hogy mi a lényeg?
Nincsen mindenkinek szüksége szuper honlapra! Azért ne fizess ki 100-200-300 ezreket, hogy gyönyörködhess magadban!
Az ÉN Cégem (azaz mi) gyakran beszélünk le ügyfeleket az új honlapról. Ezzel azt hihetnéd, hogy magunk ellen beszélünk, de szerintünk inkább az ügyfél mellett érvelünk! Csak olyan projekteket vállalunk aminél hiszünk abban, hogy az ügyfélnek az új honlap és szuper szöveg konkrétan előnyt, pénzt és/vagy értéket jelent!