• hello@azencegem.hu

  • 2017-08-14

REAKCIÓ: Hogyan reagáltak az emberek a “legyen ingyen honlapod” bejelentésre?

REAKCIÓ: Hogyan reagáltak az emberek a “legyen ingyen honlapod” bejelentésre?

REAKCIÓ: Hogyan reagáltak az emberek a “legyen ingyen honlapod” bejelentésre? 560 315 Az Én cégem!

Szeretnénk megmutatni nektek, hogyan reagáltak az emberek a #legyeningyenhonlapod kampányunkra. Volt, aki megkérdezte tőlük, hogy mitől működik, műdödik-e egyáltalán? Arról is volt szó, hogy ez egy hülyeség, ami senkit nem érdekel! Kaptunk olyan megjegyzést, miszerint biztosan senki nem olvassa végig a kampányra létrehozott speciális landing oldalt. Nézzük…

Mintha elolvasnák a Google Analytics szerint…

A legnagyobb dícséret

Valóban mi is azt gondoljuk, hogy az igazi landing page képes érzéseket, érzelmeket kiváltani az olvasóban. Nem elég valamit eladni. Egészen mélyen meg kell érinteni az olvasó lelkét, be kell mutatni neki egy problémát, játszani kell a gondolatokkal és a landing oldal közepétől felfedi az oldal valódi értelmét.

Mindig kell egy jó csavar a sztoriba!

Bátrak voltunk

Azt vettük észre, hogy vannak a hangoskodók, akik zajukkal elnyomják a csöndes többséget. Pedig rendkívül sokan vágynak arra, hogy végre valaki a szemükbe mondja a valóságot és mindezt nem trendi tünci-münci mázba csomagolva. Mertünk beszélni az árazásról és nem könyörögtünk senkinek azért, mert az áraink magasabbak, mint amennyit egyes Olcsó Jánosok fizetnének a munkáért.

A minőséget értékelni kell

Nagyon örültünk neki, hogy voltak akik nem irigykedtek, nem rombolni akartak, hanem elismerték és hangoztatták azt, ami számukra megtetszett. Mi is szeretünk megosztani érdekmentesen pozitív példákat másokkal. Tanulni és fejlődni csak együtt lehet, noha ezt a mai napig sokan tagadják.Nem félünk attól, hogy a konkurencia “megszerzi és koppintja a tudásunkat”. Sokkal nagyobb baj lenne, ha nem inspirálnánk egymást!

Először mindenki könyörög az ügyfélnek

A #legyeningyenhonlapod kampánynak edukációs célja is volt. Irányt szerettünk volna mutatni azoknak a versenytársainknak, akik jelen pillanatban még nem képesek megfelelően megindokolni a magasabb árakat (a reális árakat) és ezért gyakran önköltségen vállalnak el 1-1 projektet. Kötelességünknek éreztük, hogy segítsünk ebben a fontos témakörben, hiszen az ügyfeleknek sem jó megtapasztalni, hogyha banánnal fizetnek, akkor majmot kapnak…

Szeretjük, amikor nem féltékenyek az emberek

Nagyon jól esett nekünk, hogy voltak olyan csoportok, ahova kifejezetten hívták ezt a tartalmat. Ennek oka egy rendkívül előremutató, fejlett vállalkozásszervezési attitüd. Ezek az emberek nem a konkurenciát látták bennünk, nem akartak máglyán elégetni minket. Fontos, hogy a szakmai párbeszédekben sem az ellenségeskedés, a céltalan bökdösés menjen, hanem az előremutató diskurzus.

A kreatív munkát el kell kezdeni értékelni

A nap tanulsága számunkra az volt, hogy az emberek egy része túlságosan idealista, aki egyszerűen képtelen megérteni, hogy a kreatív munka és tervezés, az alkotási folyamat ugyanolyan kemény munka, mint egy ház felépítése. Más jellegű természetesen, de nehéz. Ma még jellemzően a kreatív csapatoknak kell “elnézést kérniük” a KKV szektorban azért, mert pénzt mernek kérni 1-1 jól betalált mondatért, egy kreatív kampányért vagy valamiért, ami látszólag egyszerűnek tűnik…

Azért jó nézni Usain Boltot verseny közben, mert kívülről nézve mindenki elhiszi, hogy tudna úgy futni…

És a legfontosabb reakció a kampányról

 

 

Az adatkezelési tájékoztatót megismertem és elfogadom.
Hozzájárulok, hogy a azencegem.hu számomra e-mailt küldjön.