Elkészítettünk számodra egy modern tanulmányt, amit elfogadva, követve akár ingyenesé teheted a prémium honlapodat. Ez azért is fontos, mivel ezáltal úgy tudsz kiemelkedni a konurencia tömegéből, hogy végső soron nem kellett az adott évben több százezres plusz kiadást elkövetned. Egy jópofa viccet hoztam neked, ami tökéletesen választja külön azokat, akik valóban profik és akik csak beszélnek arról, hogy profik:
Javítóműhely bejáratánál:
„Mindent megjavítunk. Kérem kopogjon, mert nem jó a csengő.”
Az internetes megjelenés soha nem volt annyira fontos, mint ma.
Valószínűleg nem kell feltennem neked a kérdést, hogy melyik hamburger hozta meg jobban az étvágyadat! Most persze mosolyogsz ezen, bőszen bólogatsz, hogy mennyire igaz, De tényleg IGAZ?
Valóban fontos a megjelenés, a „tálalás”? Ha ez így lenne, akkor miért találkozom annyi rosszul, igénytelenül elkészített honlapnak csúfolt tákolmánnyal? Miért nem gondolja a legtöbb cégvezető, hogy a saját cégének is létfontosságú az internetes megjelenés? Ha jobban belegondolsz, akkor bizony itt most egyfajta dipoláris zavarral van dolgunk. Miközben ugyanaz a cégvezető a bal oldali hamburgert választaná (elismerve a megjelenés fontosságát), ugyanez az ember a saját cégét a jobb oldali hamburgerre pozícionálja.
Egy Prémium honlap az ÉNCÉGEM-nél 159.900-259.900 forint között alakul. Cserébe számtalan plusz szolgáltatást kapsz, mint például a honlap teljes profi marketingszemléletű szövegezése vagy prémium dizájn egyedi grafikai elemekkel.
Sok vagy kevés?
Az elmúlt hetekben több leendő ügyfelünk is arról panaszkodott, hogy átverték őket. Költséghatékonyság miatt az olcsóbb ajánlattevőt választottak, aki jellemzően 80-120.000 forintot kért el egy olyan prémium minőségű honlapra, ami valójában soha nem készült el. A munka értékelhetetlen, a teljes oldalt előlről kell kezdenünk. Tudod mi került ezeknek az ügyfeleknek a legtöbbe? Az, hogy kifizettek 80-120.000 forintot teljesen feleslegesen egy olyan szolgáltatásra, amit az életben nem tudnak felhasználni, amit minél hamarabb el akarnak felejteni.
Sosem az ár alapján kell dönteni! Bizonyára a Te életedben is volt már olyan, hogy ár alapján választottál és megbántad, majd megfogadtad, hogy legközelebb a minőséget keresed. Sajnos utólag már késő anyagi értelemben, hiszen felesleges költségekbe verted magadat!
Hogyan lehet ingyen Prémium kategóriájú honlapod?
1. lépés- A kérdések
Megnéztük, hogy az egyik általunk készített webáruháznál ( https://e-liquidbolt.hu – Nikotinos és mentes e-liquidekkel és elektromos cigarettákat értékesítő webáruházról van szó) milyen havi látogatottság volt az elmúlt egy évben. Erről az oldalról tudni kell, hogy ez egy Prémium kategóriájú webáruház, tehát a végcél. Ezután beszélgettünk a tulajdonossal, hogy szerinte a honlap minőségének van e befolyása az ügyfelekre vásárlási szempontból? IGEN
Megkérdeztük, szerinte mennyire reális, hogy naponta 1 vásárlót biztosan elveszítene, ha egy sokkal rosszabb minőségű webáruháza lenne? Reális
2. lépés- A matek
3. lépés- az eredmény
Tudtad, hogy a legkevesebbet mindig mindenre a gazdagok fizetik? Engedj meg nekem egy történetet:
Tavaly új autót szerettem volna vásárolni. Természetesen körbenéztem, átgondoltam minden lehetőséget, Arra jutottam, hogy 1 millió forinttal többet kell költenem, mert akkor hosszútávon sokkal jobban fogok járni!
Hogy miért?
- havonta közel 10.000 forinttal kevesebb az adó (ez 4 év alatt: 480.000 forint különbség)
- jobb a fogyasztás ( ha 100 km-enként 2 literrel fogyaszt átlagosan jobban, akkor nekem ez évente 70.000 forint, 4 év alatt 280.000 forintot jelent)
- 4 év múlva az autót drágábban tudom eladni (ha 4 év alatt 50%-os amortizációval számolok, akkor is 3-500.000 forinttal drágábban tudom eladni)
- fiatalabb autót tudok venni, tehát a következő 4 évben alacsonyabb lesz remélhetőleg a szervízköltségem (évente átlagosan 40.000 forinttal legalább)
- ….
Ha összeadod a tételeket, akkor láthatod, hogy mindig hosszú távon kell gondolkodni, hiszen jellemzően a legolcsóbb termékek kerülnek majd nekünk a legtöbbe. És ez fordítva is igaz. Ha az elején a zsebünkbe nyúlunk, akkor hosszú távon szinte biztosan jobban járunk!
Pontosan ezt a matematikát találod meg a tanulmányunkban is, ahol láthatod, hogy gyakorlatilag a vizsgált webáruház 2 hónap alatt garantáltan ki tudta termelni a prémium oldal költségeit csak abból a különbségből adódóan, amit az oldal minősége jelentett (és ezáltal több vásárló választotta őket).
Persze ez mindenkinál más és más megtérülési időt jelent.
Csak 1 dolog biztos: hosszú távon sokkal több ügyfél fogja a prémium minőséget választani, ha az ár ugyanaz. A több ügyfél pedig több pénzt jelent.
A többi csak idő kérdése…